Dagens pepp!

Ikväll smäller det! The Gaslight Anthem på Debaser Slussen. Mina förväntningar är höga, och jag tror och hoppas att de infrias. Ett band med rötter i punk- och hardcorescenen med influenser från artister som Bruce Springsteen, Wilson Pickett och Jawbreaker som Debaser förklarar det på deras hemsida. Skivan "The 59 Sound" från förra året är riktigt jäkla bra och en av de bättre från förra året. Nu ska ja köpa deras debutplatta Sink Or Swim från 2007 och försöka hinna lyssna in mig ordentligt även på den inför spelningen ikväll!

 

Kommentarer
Postat av: Stell

Jag, Niklas och Doffe ses vid Slussen 19.20, sen glider vi ner till debban!



/S

2009-02-17 @ 12:35:31
Postat av: Anonym

Kanon! Blir lite senare för en annan, men jag håller kontakt och kommer så fort jag kan! Blir grymt!



/J

2009-02-17 @ 12:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0